• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Qliro syns på minuc

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Hej, jag vill dela med mig om att qliro nu syns på minuc. Blev riktigt besviken när jag loggade in idag för att kolla igenom minuc.
Förstår inte alls varför denna avbetalning precis samma som klarna nu ligger med. Vet att qliro lanserat en ny produkt för ett tag sedan men jag har inte lån hos dem. Min avbetalning ska väl inte behöva vara på uc, någon annan som har erfarenhet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Hej, jag vill dela med mig om att qliro nu syns på minuc. Blev riktigt besviken när jag loggade in idag för att kolla igenom minuc.
Förstår inte alls varför denna avbetalning precis samma som klarna nu ligger med. Vet att qliro lanserat en ny produkt för ett tag sedan men jag har inte lån hos dem. Min avbetalning ska väl inte behöva vara på uc, någon annan som har erfarenhet?

Mitt syns inte där, inte min klarna heller.. konstigt..
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Tack för svar. Min skuld hos dem är ca 14 000kr, vad är din om jag får fråga, tänker att det kanske beror på beloppet. Är nu i kontakt med dem om svar, verkar helt omöjligt att komma fram till rätt person dock, ingen vet något... Jag ber om ursäkt, klarna syns inte på min uc jag blev otydlig, jag menar att tjänsterna klarna och qliro är samma. Jättetråkigt om qliro nu hamnar på uc.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Tack för svar. Min skuld hos dem är ca 14 000kr, vad är din om jag får fråga, tänker att det kanske beror på beloppet. Är nu i kontakt med dem om svar, verkar helt omöjligt att komma fram till rätt person dock, ingen vet något... Jag ber om ursäkt, klarna syns inte på min uc jag blev otydlig, jag menar att tjänsterna klarna och qliro är samma. Jättetråkigt om qliro nu hamnar på uc.

Jag har både klarna och qliro och ingen utav dom syns där än iallafall.. Mitt qliro belopp e på ca 30000, så högre än ditt men har inte handlat där på jättelänge, utan betalar bara av det..
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Stort tack för svar! Detta är ju inte klokt! Missförstå mig rätt, jag undrar verkligen vad som triggar att det nu syns på minuc, blir knäpp. Mestadels för att jag inte kommer fram till rätt person.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Stort tack för svar! Detta är ju inte klokt! Missförstå mig rätt, jag undrar verkligen vad som triggar att det nu syns på minuc, blir knäpp. Mestadels för att jag inte kommer fram till rätt person.

Är det längesen du handlade där senast?
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Vill minnas att jag handlade i våras, oavsett när jag handlat så framgår det inte alls i deras villkor att min skuld skulle hamna på minuc, ej heller har någon uc förfrågan tagits den gången jag handlat.
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Minst sagt. Så bra forum för att få återkoppling från andra. tröttsamt att inte komma fram till någon vettig, hos qliro känner mig nonchalerad och det gör mig förbannad.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Minst sagt. Så bra forum för att få återkoppling från andra. tröttsamt att inte komma fram till någon vettig, hos qliro känner mig nonchalerad och det gör mig förbannad.

Förstår det, skriv mail och fråga. du kan ju också ringa till uc och fråga varför det syns..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp